plugin hybrid, v záruce do 08/2025, 8x pneu, automat, LED světla, bezpečnostní asistenty, rok 2021
PRODÁNO
odpočet DPH: ano
cena bez DPH:
- Objem motoru: 1 332 cm3
- Výkon motoru: 118 kW
- Převodovka: automatická
- Počet majitelů: 2
- VIN kód: W1K1183861N......
- Barva: Žlutá Sun
- Obutí: letní + zimní
- Koupeno v: ČR
- STK do: 07/2025
Výbava: *
Popis: *
Kanárek, tak mu říkáme a jezdí s ním osobně “sám nejvyšší”. Je koupený jako roční auto přímo od Mercedes Benz v České republice přesně před rokem. Nebylo nikdy havarované, nekuřácké, v perfektním stavu. Když jsme jej kupovali, měl najeto 24000 km, nyní má 55000 km. Kompletní lak je originální. Již 2x byl servisován v autorizovaném servisu MB. Poslední inspekce označena jako 1B byla provedena v 08/2023 u dealera Mercedes v Německu při 46000 km. Proč v Německu? Protože jsem si tam zavolal, objednal jsem se na další týden, kdy jedu služebně kolem, řekli mi rovnou do telefonu cenu bez nějakých zbytečných keců, vše hotovo za 3 hodiny na počkání a vůbec….. Mám v ty německé značkové servisy nějak větší důvěru a fertig. Tovární záruku jsme nechali prodloužit do 08/2025 (celoevropská) bez omezení kilometrů.
Auto obuto na původních letních pneu se vzorkem cca 5mm a k vozu mám ještě zimní pneumatiky se vzorkem cca 7mm. Zimní pneumatiky jsme pořizovali nové v roce 2022.
Kanárek ujede na elektriku bez spalovacího motoru v létě cca 77 kilometrů a v zimě max 50km. Nabíjím normálně z 230V zásuvky doma nebo v práci a plné nabití z 0 do 100% trvá cca. 6 hodin. Mohu jej kdykoli přerušit a jet. Pokud bych nabíjel na nějaké placené nabíječce 22kW kabelem (mám jej také), tak je nabito za 40 minut. To ale od té doby, co to Tesco, které to mělo zadáčo, zpoplatnilo, tak tam nejezdím a nabíjím v práci. Celková průměrná spotřeba za celých 49000km je 2,3l benzínu + 13,4kW elektriky. Jednoduchými počty se tak dostanete k tomu, že spotřeba za celou dobu je 145Kč na 100Km. Pokud jezdím pouze na elektriku kterou si platím, je to 60Kč na 100Km. Pokud máte doma solára je to jak říká Horst Fuchs zadarmo a to se vyplatí. Pokud jedu omylem jenom na benzín, což se mi stává jedině při dlouhých trasách, tak je spotřeba cca 5 litrů benzínu a tento motor fakt upaluje.
Nepatřím vůbec mezi ekologické zelené mozky, ale tyto hybridní pohony jsou dle mého velmi rozumná cesta k nízkým emisím a zároveň zachování svobody cestování. Já uznávám i čistě elektrická auta, ale jenom pro někoho, kdo si myslí, že je pro el. auta vhodným partnerem. Na celé té zelené mánii mě nejvíce vadí, že nám to nutí. Já se chci svobodně rozhodnout, jaký zvolím pohon a né se nechat nutit do něčeho, co nechci, popřípadě na co ani nemám.
Jezdím každý rok v jiném autě, s jiným pohonem, jelikož chci vše vyzkoušet a život je moc krátký. Jinak mohu prohlásit, že tento druh pohonu má Mercedes skutečně vychytaný a jakmile prodám kanárka, koupím si něco ještě “zvrhlešího”. Chci zkusit čistě elektrické auto, které si sebou vozí agregát na výrobu elekřiny, ale o tom až zase za rok.
Doživotně garantujeme najeté kilometry a původ vozidla. S autem zatím jezdím, a čím dříve zavoláte, tím bude mít méně najeto oproti současným 55000Km. Auto mohu uvolnit do druhého dne. Vyndám si z něj tašku na volejbal, vyluxuji drobky, umeju okna zevnitř a můžet jet. Nemáme na něj žádný leasing, ani jakékoli jiné financování, kupujeme vždy za peníze. Samozřejmě, že má odpočet DPH.
* Výše uvedené texty mají pouze informativní charakter, a protože je píší lidé, vyhrazují si právo udělat drobnou chybu.
Kontaktní osoba pro tento vůz:
Jiří Mayer, tel.: 608 965 069e-mail: info@rakar.cz
Adresa provozovny:
RAKAR, spol. s r.o.
Panina zahrádka 661
270 51 Lužná u Rakovníka