PRODÁNO
odpočet DPH: necena bez DPH: 0 Kč
Hlavní informace:
Uvedeno do provozu: | 01/2009 |
Najeto: | 125 081 km |
Palivo: | nafta/diesel |
Objem: | 2 461 cm3 |
Výkon: | 96 kW |
Převodovka: | |
Počet majitelů: | 1 |
VIN kód: | |
Barva: | béžová metalíza |
Obutí: | |
Koupeno v: | CZ |
STK do: | 07/2019 |
Výbava: *
6x airbag, digitální třízonová klimatizace, el. dovírání posuvných dveří, el. nastavitelná a vyhřívaná zrcátka, el. sklopná zrcátka, multifunkční kožený volant, 7.míst, tažné zařízení na 2500kg, 2x posuvné dveře, posuvná boční okna, 8x litá kola, variabilní sedačky rozložitelné na lůžku a nebo do protisměru, zámek řadící páky Defend-Lock, pojistné šrouby na kola, ABS, ESP, přední a zadní parkovací senzory, vyhřívaná přední sedadla, radio s CD, tempomat, 6ti stupňová manuální převodovka, isofix, mlhovky, zimní obutí, a další běžná výbava: centrál na DO, imobilizér, servo atd.
Popis: *
Nabízíme Vám v komisním prodeji tohoto VW Multivana s najetými poctivými 125.000km. Jedná se o auto kupované nové v ČR, po prvním majiteli. Mělo pravidelný servis, který je poctivě vedený v servisní knížce, s tím, že poslední servis byl ve 122.000km 13.09.2017. STK je nová do 21.07.2019. Auto je nekuřácké, nehavarované, ale : Na pravém zadním rohu je provedená oprava laku. Na lemu PP dveří je promáčklina, kterou je potřeba ošetřit. Dále jsou asi na pěti místech (kolem kliky dveří a osvětlení SPZ na pátých dveřích) začínající orezliny. Je potřeba toto začistit, odrezit a ošetřit. Na plastu předního nárazníku na PP rohu je odřenina a na LZ rohu plastu nárazníku také odřenina. Nemám čas na to to tady maskovat a hlavně si myslím, že je každému milejší to vidět a sám si to ošetřit. Zkrátka je potřeba, aby si tyto věci již někdo ošéfoval dle vlastního uvážení. Veškerá poškození máte nafocená. !!!!!!!!!!!!!!!! a nemělo by vás tedy co překvapit. Ještě je docela zkorodovaný výfuk, který je tam ještě originální, ale to bude jen nějaká tisícovka. Vše jsem profotil makrem, abyste měli kompletní informace a mohli se rozhodnout z fotek. Auto má dvoje obutí, obojí má ještě dobrý vzorek a obojí je na litých kolech. Technicky se zdá auto v pořádku, což by mělo být při těchto kilometrech ale normální. Pokud tedy potřebujete autobus na jakýkoli účel, máte možnost reagovat. Auto prodáváme v komisním prodeji a do prodeje jsme jej přijali proto, protože se jedná o našeho stálého zákazníka. Je mi jasné, že si auto nekoupí “kravaťák”, ale někdo, kdo si ho umí vymazlit a kdo ocení neuvěřitelně málo kilometrů. Auto je uvedeno do provozu 01/2009, má “béčkový”motor BNZ, emisní normu Euro 4. Když jsem se zajímal o to, zda je dobrý a nebo špatný, tak najdete mnoho názorů. Jedna polovina s ním při pravidelné údržbě najede několikset tisíc kilometrů a nemůže si ho vynachválit a druhá polovina mu nemůže přijít na jméno. Výsledek, který jsem si odnesl je “aj tak, aj tak”. Majitel s tímto autem neměl jediný problém, neví o žádném problému, který je na cestě a moje slova dokládá to, že si šel koupit opět fungl nového Multivana, kterého ještě v prosinci namaže do daní. Auto máme skladem.
* Texty mají pouze informativní charakter, a protože je píší lidé, vyhrazují si právo udělat drobnou chybu.