Prodáno 2020

TISK »

Opel Zafira Tourer Edition 1.6 CDTI ecoFLEX

8x hliníková kola, hlídání jízdních pruhů, adaptivní bixenony, LED denní svícení, vyhřívaný volant, front assist - detekce kolize, navigace, parkovací senzory

PRODÁNO

odpočet DPH: ano

cena bez DPH:

Hlavní informace:

Uvedeno do provozu: 07/2016
Najeto: 162 319 km
Palivo: nafta/diesel
Objem: 1 598 cm3
Výkon: 100 kW
Převodovka: manuální
Počet majitelů: 1
VIN kód: W0LPD9E34G1......
Barva: Graphitschwarz Metallic
Obutí: letní + zimní
Koupeno v: DE
STK do: 06/2022

Výbava: *

ABS, ASR, ESP, 6x airbag, adaptivní bixenony s variabilním rozložením světla (čtyři režimy – město, ulice, dálnice, špatné počasí), LED denní svícení, přední kamera s rozpoznáváním dopravních značek, navigace s CD, MP3, Aux, Usb, přední a zadní parkovací senzory, automatická dvouzónová digitální klimatizace, vyhřívaná výškově stavitelná přední sedadla s el. bederním nastavením, light assist – automatické přepínání dálkových světel, světelný a dešťový senzor, chromatické vnitřní zpětné zrcátko, hlídání tlaku v pneumatikách, letní hliníková kola R17, zimní alu obutí, deaktivace airbagu spolujezdce, el. nastavitelná vyhřívaná zpětná zrcátka, 4x el. okna, servo, isofix, imobilizér, centrál na DO, emisní norma Euro 6, servisní knížka, palubní počítač, vyhřívaný multifunkční kožený volant, tempomat, 6-ti stupňová manuální převodovka, start and stop sytém (vypínatelný), hlídání jízdních pruhů, front assist – detekce kolize

Popis: *

Zafira je koupena po ukončeném operativním leasingu, nekuřácká, nebouraná a po prvním majiteli. Lakované jsou PZ dveře a PZ blatník za 1049,- Euro. Přední nárazník je opravován za 505,- Euro. Tyto škody nepovažuji za znehodnocené ani bourané auto. Poslední výměna oleje byla provedena ve 151109 km, další vás čeká ve 181000 km.  Rozvody jsou dělány řetězem a není zde pevný interval výměny. Mezi 220000 km a a 250000 je třeba řemen kontrolovat a podle potřeby vyměnit. Přední destičky mají 70%  a zadní destičky 50%. 4x kotouče vám vydrží další výměnu destiček. Obutí máme celkově 8x na hliníkových kolech. Letní vzorek má 7 a 4 mm. Zimní vzorek má 6 a 3 mm. Z vad hlásím prasklý plast u sedadla řidiče, což je kostlivec u Zafir. Jestli chcete, vyměňte si jej za nějakých 2000,-  Kč. Mě to přijde, ale zbytečné, protože vám stejně po čase praskne a jen můžete ušetřit nějakou kačku. Se Zafirou jsem najel 550 km, což uvidíte na fotce budíků po vyčištění vozu a nehlásím jediný problém. Motor je objemu 1,6 CDTI a se 100 kw výkonu se nikdy loudat nebudete. Já jsem jel celou dobu 170 km /h a počítač mi ukazoval 5,9 litránku/100 km, ale to mi přijde jako nesmysl. Nicméně podstatné je, že jsem si nikdy neloudal, vždy jsem předjel, nikdy motoru nedošel dech. Po této testovací jízdě mi nebolí záda, nehučí mi v hlavě z dálničního provozu. Zafira je velmi dobře odhlučtěná a za tyto peníze nic lepšího nepořídíte. Zodpovědně mohu napsat, že mi tento kousek překvapil a motor s emisní normou Euro 6 máme na dvoře poprvé. Poskytujeme doživotní záruku najetých kilometrů, původu, originalitu dokladů. Půlročně se upíšu ďáblu za techniku vozu, byť ty Opláčky nemám tolika rád. Jenomže, zde není, co řešit. Zkrátka, je to dobře zajeté auto. Povinná výbava je součástí. Auto je maximálně vybavené, není to plná palba, ale i tak je to velmi slušné. viz seznam výbavy.

* Texty mají pouze informativní charakter, a protože je píší lidé, vyhrazují si právo udělat drobnou chybu.

Kontaktní osoba pro tento vůz:

Hynek Mayer, tel.: 732 749 152

e-mail: info@rakar.cz

Adresa provozovny:

RAKAR, spol. s r.o.
Panina zahrádka 661
270 51 Lužná u Rakovníka