602 601 314 → Petr Mayer
732 749 152 → Hynek Mayer
Prodáno

ODTAHOVÝ SPECIÁL FORD TRANSIT 2,4 TDCI

103KW, TAŽNÉ NA 2,5 TUNY, KLIMA, NEZÁVISLÉ TOPENÍ EBERSPAECHER, 12X KOLA

PRODÁNO

odpočet DPH:   ano
cena bez DPH:   0 Kč

 10/2007
 370 000 km
 nafta/diesel
  • Objem motoru:   2 402 cm3
  • Výkon motoru:   103 kW
  • Převodovka:   manuální
  • Počet majitelů:   2
  • VIN kód:   WF0FXXTTFF7L.....
  • Barva:   Modrá metalíza
  • Obutí:   letní + zimní
  • Koupeno v:   CZ
  • STK do:   09/2018

Výbava: *

1x airbag, ABS, ESP, 2x baterie pro vůz a naviják, palubní počítač, tempomat, manuální klimatizace, multifunkční koženný volant, rádio CD, vyhřívané sedadlo řidiče, originální potahy sedadel, vyhřívané čelní sklo, el. ovládaná zpětná zrcátka, 2x el. okna, mlhovky, tažné zařízení na 2450 kg, plnohodnotná rezerva, dešťový senzor, světelný senzor, centrál na DO, servisní knížka, 6ti rychlostní manuální převodovka, nezávislé topení Eberspacher hydronic (ovládání v kabině), naviják pro 7 tun na DO (+ ovládání v kabině), letní a zimní obutí na plechových discích, osvětlení ložné plochy, výstražné majáky, el. tachograf Stoneridge SE5000 Exakt Duo, nádrž na vodu, boční úložné prostory, emisní norma Euro 4 a další běžná výbava (imobilizér, servo)

Popis: *

Před dvěma lety jsme se přestěhovali do nové budovy, minulý rok jsme otevřeli půjčovnu obytňáků, tento rok jsme se rozhodli udělat nové webové stránky a pořídit si nový odtahový speciál pro dovoz osobních aut, a proto bude náš Transit na prodej. Po dlouhých deseti letech pouštíme do světa naši odtahovku a je to jako včera, když jsme pro ni jeli s mým tátou. Tehdy mi povídal a radil: “Dobře si to rozmysli chlapče, je to hodně peněz.” Tentokrát jsme se radili už čtyři Mayerové, ale bohužel už bez táty a volba padla na nové Iveco Daily. Zatím nebudu prozrazovat detaily, ale na nových stránkách vám ho rád ukážu. A nyní k Transitu. Najezdili jsme s ním přes 300.000 kilometrů, pořizovali jsme ho jako roční s najetými cca 50.000 km, nikdy jsme s ním nebourali, kompletní lak je originál, nicméně bebíčka a půchýřky se na kabině objevují. Všechny nedostatky jsou vidět na posledních fotkách. Snažili jsme se o něho dobře starat, motorý olej jsme vždy  měnili po 20.000 kilometrech. Mohu s potěšením konstatovat, že nás nenechala nikdy na cestách a kdykoli se něco chtělo vysypat, tak nás to nechalo vždy dojet domů. Nyní jsme do ní nainvestovali co šlo a skoro by se až chtělo říci, že je škoda ji prodávat, ale z mého pohledu je škoda platit daně a jezdit ve “staré” odtahovce, takže jsme se zkrátka rozhodli investovat do funglovky, Jelikož budeme mít novou zkompletovanou a postavenou zřejmě koncem  května, tak tuto můžeme prodat někdy koncem května, začátkem června. Do té doby ji budeme samozřejmě používat a nějaká ta tisícovka na tachometru ještě přibude. Jsem přesvědčený o tom, že bude ještě dál sloužit nějaké konkurenci, která zase nechce investovat do nové a tato postačí. Výhodou je velmi malá spotřeba (s jedním naloženým autem garantuji 8 litrů na 100km), velká ložná plocha, velká oficiální i praktická nosnost. Jediné co musíte udělat včas, je trochu pošudlat drobné orezlinky. To že se občas něco vy….. je “Uďo napoosto noumáůní” a prostě se to opraví.  Suprová a bytelná nástavba z KOV Velim byla tenkrát dvakrát dražší, než je teď celé auto. Níže je popsán nejdůležitější servis. Drobnosti nepopisuji.

170.000 – rozvodový řetěz, kladky, vodní pumpa, nové vstřiky, egr ventil, zdvihátka motoru

194.000 – zadní listová péra

210.000 – nové turbodmychadlo

228.000 – výměna tachografu, nová baterie navijáku

268.000 – nový hřeben řízení, silenbloky a čepy ramen, čepy řízení

288.000 – PP ložisko kola

298.000 – repasovaná zadní náprava – nový diferenciál, zadní ložiska, renovace kardanové hřídele, nové zadní kotouče a destičky

306.000 – Přední brzdové kotouče a destičky, oprava nezávislého topení

333.000 – 2 nové vstřiky, repase tlakového čerpadla, rozvodový řetěz + napinák, nová startovací baterie

346.000 – nový EGR ventil

Nosnost je 1800 kilogramů, tažné zařízení je na 2450 kg. Pro řízení je potřeba řidičské oprávnění skupiny C. Dálniční známka vám stačit nebude, protože celková váha je nad 3,5 tuny a musí se platit mýto přes digitální krabičku. Když jsem jí kupoval, měl jsem obavy z tachografu a mýta, ale vyplatilo se to. V pohodě jsme si zvykli, nikdy!!!! jsem neplatil ani kačku pokuty, nemusím se bát váhy, neplatím za rychlost. Mýto není nijk drahé a prostě občas dotankujeme na pumpě mýtnou krabičku za 2000 a je na dlouho klid (auto je EURO4). Jakmile v německu policajti vidí zadní tupláky, tak vás prostě nestaví a kdyby náhodou zastavili, tak za 10 minut jedete dál. Za 10 let mi zastavili jednou, jenom proto, protože byli zvědaví,, co to vezu za krasavce. Za 10 let mi nikdo nikdy nekontroloval kartu v tachografu, Ložná plocha disponuje rozměry 5,7 x 2,1 metru. Klimatizace vydrží fungovat čtyři měsíce a někde uniká chladicí médium. To je jedinný problém, který jsme nějak neřešili a každý rok jsme jí prostě nechali naplnit na léto. Nejsme líní to opravit, jen na to nebyl čas a potřebovali jsme jezdit do reichu a né stát v servisu. Máme zimní a letní obutí nazuté na plechových discích (celkově 12x kola). V únorových ukrutných mrazech odtahovka startovala dobře a nemáme jí co vytýkat. Navijík má nosnost 7 tun a není to žádná čínská náhrada, ale poctivá kovadlina, která funguje na dálkové ovládní nebo ovladač v kabině.. Vůz je kupován nový v České republice, jsme druzí majitelé, odpočet DPH je možný. Kupovali jsme ji přímo od Ford Autopalace Spořilov, kteří ji měli od nové dva roky a měli ji jako svoji do té doby, dokud jim nebyla malá. Já ji kupoval při 50.000km a od té doby slouží u nás.  Odtahovka bude k dispozici červenci 2018, jakmile nám dodá Iveco novou. V době prodeje bude mít najeto o několik km více, ale nebude to nikterak tragické, max. 365.000 kilometrů. Na vůz poskytujeme logicky pouze zákonou záruku, garantujeme ujeté kilometry. součástí je povinná výbava. Pro více informací jsem na tel. 608965069.

* Výše uvedené texty mají pouze informativní charakter, a protože je píší lidé, vyhrazují si právo udělat drobnou chybu.

Kontaktní osoba pro tento vůz:

Jiří Mayer
tel.: 608 965 069

e-mail: info@rakar.cz

Adresa provozovny:

RAKAR, spol. s r.o.
Panina zahrádka 661
270 51 Lužná u Rakovníka