96KW SATELIT, TV, EMOTION,BASIS,CHASSIS,NOSIČ KOL, MARKÝZA
PRODÁNO
odpočet DPH: ano
cena bez DPH: 0 Kč
- Objem motoru: 2 287 cm3
- Výkon motoru: 96 kW
- Převodovka: manuální
- Počet majitelů: 0
- VIN kód: ZFA2500000.......
- Barva: emotion
- Obutí: letní
- Koupeno v: DE
- STK do: 4 roky
Výbava: *
Podvozek Fiat Ducato Multijet 2,3 MJet (Euro 6)
Výkon 96 kW
Objem : 2287 ccm
Celková délka: 6,83 m
Celková šířka: 2,33 m
Celková výška: 2,91 m
Rozvor 3,80 m
Vrata úložného prostoru levé :85×55 cm
Celková maximální hmotnost 3 500 kg
Pohotovostní hmotnost (bez zátěže) 2730 kg + 194 kg doplňková výbava = 2924 kg
Počet míst na jízdu: 4
Počet lůžek: 4
Souštěcí postel: 195×140/110
Rozměry zadního lůžka: 205 x 135/100 cm
Vnitřní výška stropu: 210 cm
Lednice 196 l (167 + 29mrazák)
Nádrž na čistou vodu 92 l
Nádrž na odpadní vodu 120 l
Bojler Truma Combi 12l.
Topení Truma Combi 6
Poháněná náprava: přední
markýza 3,5 metrů, oddělená sprcha a WC, automatický satelit Teleco Flatsat 65, Televize + držák, litá kola, ABS, ESP, DPF Euro 6 (bez močoviny), centrál na DO, el. okna, otočné sedačky, sedačka proti stolku, čalounění sedaček : casella, nábytek : Calma imperial, lakovaný přední nárazník, černá lakovaná maska, černé rámečky světel, LED denní svícení, střešní okno nad kabinou, izolovaná odpadní nádrž, nosič pro 4. kola Hymer, baterie 95A pro obytný prostor, příprava – kabel na couvací kameru, velká lednice 167 litrů plus mrazák, ručně stahovací dvoupostel,
Pakety:
Chassis – Paket: kabinová klimatizace, el. vyhřívané zrcátka, příprava na radio s repro, výškově nastavitelná př. sedadla, anténa v pravém zrcátku, ESP, ASR, Hill Holder asistent rozjezdu do kopce, sedačky s opěrkami, 2x airbag, tempomat s omezovačem,
Basis – Paket: Captain-chair sedadla řidiče a spolujezdce, Midi Heki, Mini Heki, obložení sprchy,dřevěný rošt ve sprše, šatní skříň, osvětlení interieru v LED, přídavné zásuvky.
Emotion Paket: boční stěny v metalíze, venkovní funkční obložení zadní stěny, polepy Emotion
Chassis Komfort Paket: 16″ lité kola, kožený volant a řadící páka, budíky s chromovými rámečky, stříbrné výdechy, LED denní svícení, černé rámečky světel, černá lakovaná maska
All in One Paket: 19″ monitor LCD, TV držák, Satelit automatický Teleco Flatsat 65, nosič 4 kol, markýza Omnistor 3,5m
Popis: *
Nové, nejeté vozidlo (700km transport) doposud neregistrované. Dnes jsme dovezli tohoto luxusně a vlastně maximálně vybaveného modelu T348 od Carada pro 4 osoby na spaní i na jízdu. Jedná se o zimní výbavu, takže zde najdete izolovanou odpadní nádrž, kompletní zimní izolaci, trakční silnou baterii pro obytný prostor 95Ah dostatečně silný alternátor 150Ah. Motor je 2,3 Multijet II 96kW- EURO 6 bez močoviny. Samozřejmě není problém jej nechat legálně čipnout na kolik chcete v rámci možností i se zápisem do TP. Auto je modelový rok 2017 a tedy jedná se o roční skladovku. Na auto platí plná fabriční záruka od Fiatu na 2 roky a 5 let na těsnost nástavby ode dne uvedení do provozu, což bude 04/2018. Auto je vybaveno celkem 5. pakety (víc jich Carado ani nemá) včetně desingového Emotion -paketu, funkčního Chasis-Komfort paketu, fiaťáckého Chassis-paketu, interierového Basic-paketu, izolované odpadní nádrže, střešního okna nad kabinou, stahovací postele, přípravou na kameru, markýzou, nosičem na 4 kola a dalším viz. výbava. Aby toho nebylo málo, tak je na autě originální automatický satelit Teleco Flatsat Classic 65 a 19″ televize s držákem otočným kam potřebujete. Jedná se o modelový rok 2017 který já považuji za povedenější než 2018 , ale je zcela nové, nejeté, ještě neregistrované a nepošlapané z nějakých výstav, páč nikdy na žádné výstavě nebylo. Vybrali jsme pro vás kousek, který přesně odpovídá potřebám dvou lidí důchodového věku, kteří se pohodlně svalí na francouzkou postel, bez toho aby museli lézt někde po žebříku. Pro vnoučata je zde stahovací dvoupostel s tím, že i při stažené posteli je volný průchod ven a stařeček tak může kdykoli v noci chodit ven chladit prostatu, aniž by se musel ohýbat. Když už mluvím o tom stáří, tak má auto ideální prostornou koupelnu s WC a za ní je prostorná sprcha, do které se vejde snad každý. Toto rozpoložení je skutečně ideální pro starší pár a logicky je na úkor toho, že je auto bez garáže. Garáž však vynahradí veliký úložný prostor přístupní jak zvenku, tak zevnitř pod dvoupostelí, který je navíc protažený až pod koupelnu, takže se tam dají krásně zasouvat lyže, snowboardy, židličky a podobně. On si totiž každý myslí, že garáž je něco světoborného, ale není tomu úplně tak. Pokud mám totiž naložený tento úložák, tak bez toho, abych musel ven na mráz se přehrabovat v hromadě nesmyslů a hledat jednu přasku, jenom odklopím postel a vyndám si zevnitř co potřebuji. To si tady jenom tak neplácám játra, ale toto uspořádání jsme měli doma asi dva roky a bylo jedno z nejlepších. Jezdím s obytnými auty již více jak dvacet let a měl jsem auta s garáží, bez garáže, alkovny i polointegráče. Jediné, co jsem si zatím pořádně nezažil jsou vestavby, ale slibuji, že do roka ji budeme mít na půjčovně, takže uvidím, až otestuji. Už teď mi ale jde mráz po zádech, když si představím, jak se na mě bude ve sprše lepit ta igelitová zástěna. To prostě nemohu stále překousnout. Třeba se ale mýlím a nebo koupím něco, co ji mít nebude. Bohužel plastové obložení je, ale od Pösla a dražší, takže zase bude mít náš pes hlad a já si budu vařit místo kafe meltu. Toto konkrétní auto máme zatím volné a i kdyby bylo již prodané, než stačíte dočíst tento článek, tak jsem tady od toho, abych zajistil stejné a nebo minimálně podobné. Pokud tedy potřebujete obytku ještě na letošní rok, už to zbytečně neodkládejte a hlavně nespoléhejte na to, že budou levnější. Nebudou. Sice možná klesne o 2% kurz Eura, ale mezitím fabrika o 2 % zdraží. Takže je to prašť jako uhoď. Už nyní jsou modely 2018 o nějaké procento dražší. Kupujete jej od nás na provozovně s plnou fakturou (jsme plátci DPH) a veškerými zárukami. Toto auto je velmi dobrý kompromis kvality a ceny, je vyráběno jako jedno z mála v Německu a jedná se dceřinou společnost Hymeru. Carado považuji za dobrou a přitom levnou značku. Nemáme ale problém dovézt jakékoli obytné auto z DE, jakékoli značky, kromě těch, které nepovažuji za kvalitní. Nevozíme starší jak roční auta, pokud se nejedná o nějaké vyjímky. Vyjímkou myslím např.: LMC, Laika, Condore, Carthago či Hymer, tedy prémiové značky, kde starší auto může být ve stavu nového. Nejmenší problém pro nás je dovoz fungl nového auta od značek Carado, LMC, Dethleffs, Knaus, Weinsberg, Carthago, Eura mobil, La strada, a další ve všech provedeních a rozumných cenách. Náš spolupracovník pro technické a montážní záležitosti je schopen odborně domontovat na obytné vozy jakoukoli dodatečnou výbavu – malé i velké navigace, couvací kamery a plynové alarmy, to vše od Zenecu, jehož jsme dealery, popřípadě jiné doplňky i od jiných výrobců. Jsou i věci, které neumíme, ale na rozdíl od ostatních vám umíme říci, že to neumíme. V každém případě si na Vás uděláme ať už při výběru auta, objednávce, prohlídce a předání auta tolik času, kolik potřebujete. Věci “karavanové” řeší Jiří Mayer tel. 608965069. Cena je kompletní včetně našich služeb, včetně dokladů CZ, dopravy, STK do 04/2022, veškeré jmenované výbavy, kterou doplníme o povinnou výbavu. Pokud na tomto autě není navigace a couvací kamera, jako že není, tak věřte, že je to pro nás to nejmenší a je možno domontovat “Rakar paket” : 2 DIN Radio navigace X-Zent X-F220, mapové podklady pro obytné vozy, couvací kamera Zenec, ISO přepínač s napojením na nástavbovou baterii, aktivní spliter pro DAB příjem a zesilovač signálu, detektor narkotizačních plynů včetně odborné montáže za cca. 35.000,-Kč včetně DPH .
* Výše uvedené texty mají pouze informativní charakter, a protože je píší lidé, vyhrazují si právo udělat drobnou chybu.
Kontaktní osoba pro tento vůz:
Jiří Mayertel.: 608 965 069
e-mail: info@rakar.cz
Adresa provozovny:
RAKAR, spol. s r.o.
Panina zahrádka 661
270 51 Lužná u Rakovníka