adaptivní Full LED světlomety, navigace, aut. digi. klimatizace, parkovací senzory, hlídání mrtvého úhlu, asistent vyparkování, tempomat
PRODÁNO
odpočet DPH: ne
cena bez DPH:
Další informace:
- Objem motoru: 2 191 cm3
- Výkon motoru: 110 kW
- Převodovka: manuální
- Počet majitelů: 1 v DE, 1 v ČR
- VIN kód: JMZGJ6916913.....
- Barva: Rubinrot Metallic
- Obutí: letní + zimní
- Koupeno v: DE
- STK do: 07/2022
Výbava: *
ABS, ESP, ASR, EBA, EBD, TSC, min. 7x airbag, navigace s CD, MP3, Aux, Usb, SD karta, bluetooth handsfree, RCTA – asistent vyparkování, el. nastavitelná – sklopná – vyhřívaná -zpětná zrcátka, smart city brake support – nouzové brždění, hliníkové hagusy, přední a zadní parkovací senzory, zimní originální kola R17, 4x el. okna, isofix, centrál na DO, servo, el. servisní knížka, start and stop systém (vypínatelný), emisní norma Euro 6, 6-ti stupňová manuální převodovka, chromatické zpětné zrcátko, tempomat, palubní počítač, multifunkční kožený volant, vyhřívaná přední sedadla, el. parkovací brzda, asistent rozjedu do kopce, automatická dvouzónvá digi. klimatizace, LED zadní světla, adaptivní Full LED světlomety s AFSL, mlhovky, startování tlačítkem, LED denní svícení, hlídání mrtvého úhlu, hlídání tlaku v pneumatikách, deaktivace airbagu spolujezdce, světelný a dešťový senzor, letní pneumatiky
Popis: *
Příběh této Mazdy se začal psát v srpnu 2020, kdy jsme ji koupili po ukončeném operativním leasingu jako nebouranou, nekuřáckou. Nebyla nikde lakovaná. Pět měsíců s ní jezdil majitel v ČR, najel 5000 km, lekl se a nemocná se nám vrátila. Mazdu jsme odkoupili zpět kvůli závadě na motoru. Z agregátu jsme vyndali pět kilogramů karbonu, nyní je vše v pořádku a auto jede jak má. Jednoduše řečeno tato červená krasavice neměla dostatek nasávaného vzduchu, kompletní sání a všechny cestičky kolem toho byly zakarbonované. Odkup jsme udělali z důvodu, že závada se vyskytla před Vánocemi a nebyl čas na opravu, kterou jsme byli nuceni udělat až po novém roce. Pneušky máme letní se vzorkem 7 a 6 mm. Zimní pneu jsou nové se vzorkem 9 mm. Při opravě jsme provedli ještě výměnu oleje ve 158000 km. Po dovozu v srpnu 2020 jsme dělali naftový, vzduchový filtr, napínací kladku a klínový řemen. Všechny předchozí servisní prohlídky provedené v DE jsou ověřitelné přes el. servisní knížku u dealera. Výpis pochopitelně máme k dispozici. Rozvod motoru je řešen řetězem a zde není předepsaná výměna v určitých kilometrech. Až se řetěz ozve, je třeba jej dát nový. Poskytujeme doživotní garanci kilometrů, původu a originalitu dokladů. Povinná výbava je součástí. Auto je registrováno na českých značkách, před koupí uděláme evidenční kontrolu a přepis na registru dopravy, který stojí 800,- Kč. Tento poplatek hradí kupující.
Kdo z vás by byl ochoten dát červené Mazdě druhou šanci na důstojný život, ať se nám přihlásí. Po vyčistění motoru jede auto o 30% lépe. I my někdy uděláme chybu, stalo se a vše jsme napravili. Auto je za velmi dobré peníze, pěkně vybavené, s nejlepšími světly, co japonský výrobce dodával pro tento model. Z výbavy jistě oceníte asistent mrtvého úhlu 🙂 Tento japonec je zcela bez investiční v rámci servisu, není třeba dávat ani korunu do spotřebního materiálu jako jsou pneu, brzdy, atd.
* Výše uvedené texty mají pouze informativní charakter, a protože je píší lidé, vyhrazují si právo udělat drobnou chybu.
Kontaktní osoba pro tento vůz:
Hynek Mayer, tel.: 732 749 152e-mail: info@rakar.cz
Adresa provozovny:
RAKAR, spol. s r.o.
Panina zahrádka 661
270 51 Lužná u Rakovníka