Prodáno 2019

TISK »

MAZDA 3 2,2 SKYAKTIV-D 150 SPORT-LINE AUTOMATIC

Bixenony, Head-Up Display, Navi, adaptivní tempomat, hlídání mrtvého úhlu a jízdních pruhů, audio Bose

PRODÁNO

odpočet DPH: ano

cena bez DPH: 0 Kč

Hlavní informace:

Uvedeno do provozu: 07/2014
Najeto: 67 582 km
Palivo: nafta/diesel
Objem: 2 184 cm3
Výkon: 110 kW
Převodovka: automatická
Počet majitelů: 1 v DE, 1 v ČR
VIN kód: JMZBM64281115....
Barva: hnědá metalíza
Obutí: letní + zimní
Koupeno v: DE
STK do: 01/2020

Výbava: *

Plné auto airbagů, Navigace SD s NNG s vestavěným 7″ monitorem s CD, Mp3, Aux, USB, Technik paket: asistent jízdních pruhů, hlídání mrtvého úhlu,  asistent přepínaní dálk. světel, dynamicky natáčecí světlomety (AFS), Adaptivní tempomat s radarem (MRCC), Pre-Crash systém s aktivním brzděním (SBS), brzdový asistent EBA, rozdělovač brzdné síly EBD , City-Notbremsasistent SCBS, elekrická, sklopná a vyhřívaná zrcátka, tónovaná zadní skla, dynamická stabilizace DSC s trakční kontrolou TCS, parkovací senzory přední i zadní, 4x el. okna, Bluetooth handsfree, 6-ti stupňová automatická převodovka s pádly pod volamtem,  Stop-start systém (vypínatelný), Head-Up display, isofix, dvouzonová automatická digi. klimatizace, litá 18″ kola, loketní opěrka, multifunkční kožený volant, mlhovky, variáky při nouzovém brždění ESS. Světelný paket: Bi-Xenony s automatickým přepínáním a ostřikovači, LED denní svícení, LED zadní lampy. PaketTouring: zatmavení zadních a bočních skel, dešťový a světelný senzor, vyhřívané přední sedačky. Zvukový systém BOSE Centerpoint 2 sound systém, Radio s multikomandrem, kontrola tlaku v pneumatikách, palubní počítač, imobilizer, centrál na DO, elektronická servisní knížka

Popis: *

Tuto Mazdu jsem si koupil na Nový rok 2018 jako náhradu za hybridního Yarise přímo z leasingovky v DE s najetými 24.000km, neboť jsme v té době jezdili hodně často delší trasy po Německu a na dálky byla velmi dobrým společníkem.  Nyní už jezdí ty dlouhé trasy pouze odtahovka s řidičem a tak opět nazrál čas na změnu. S autem jsem najel svých padesát tisíc a nebyl s ním jediný problém. Byl jsem celkem dvakrát na pravidelném servisu v Mazdě, naposledy před měsícem a nechal jsem si vyměnit i olej v automatu. Servisováno po celý život pouze v Mazdě. Nebylo nikdy havarované, nikdy přelakované a jenom jednou jsem nechával dávat nové čelní sklo, protože s ťoplíkem od kamínku který tam byl celý rok se mi nepodařilo přejet placený  tankodrom Praha -Brno bez toho aby prasklo. Děkuji tedy ŘSD, páč jinak by tam byl ťuplík dodneška. Pneu mám letní dobré a na půdě nové zimní Nokiany jeté jednu sezonu. STK do ledna 2020. Je na něm odpočet DPH.  Průměrná spotřeba tak kolem 6,5 litrů na sto. Auto je absolutně zdravé, bezproblémové, málo jeté, servisované, plné asistentů a všech možných vymoženosí včetně adaptivního tempomatu, zkrátka tak jak to má být. Prodávám jej jenom proto, že mě láká divnoauto Toyota Prius a protože život je krátký, tak proč jej nevyzkoušet. Nový (poslední) model Mazdy totiž nechci, protože se nějak netrefila do mého vkusu tím zadkem, za to Prius, ten je ošklivý od předu až dozadu, což působí jako symetrická obluda a právě to mě láká. Ne ne ne, vy dobře víte, že mě jde pouze o techniku a kvalitu a ta tam je. Tak se těším na kupce, protože jinak Prius nebude. Hezký víkend přeje Jiří Mayer (majitel jak Mazdy, tak firmičky)

* Texty mají pouze informativní charakter, a protože je píší lidé, vyhrazují si právo udělat drobnou chybu.

Kontaktní osoba pro tento vůz:

Jiří Mayer
tel.: 608 965 069
e-mail: info@rakar.cz

Adresa provozovny:

RAKAR, spol. s r.o.
Panina zahrádka 661
270 51 Lužná u Rakovníka