po rozvodech motoru, odtahový speciál, nezávislé topení na DO, spací nástavba, uzávěrka zadního diferenciálu, automatická převodovka, motor 3,0 diesel
612 000 Kč
odpočet DPH: ano
cena bez DPH: 505 785 Kč
Další informace:
- Objem motoru: 2 998 cm3
- Výkon motoru: 132 kW
- Převodovka: automatická
- Počet majitelů: 1
- VIN kód: ZCFC150D105226456
- Barva: Modrá metalíza
- Obutí: celoroční
- Koupeno v: CZ
- STK do: 08/2023
Výbava: *
ABS, ESP, ASR, automatická klimatizace, tempomat, mlhovky, tažné zařízení 2500Kg, nezávislé topení Ebersprächer na DO, Tachograf Siemens na dva řidiče, 2x el. okna, imobilizér, servo, centrál na DO, el. nastavitelná vyhřívaná zpětná zrcátka, sedadlo řidiče s odpružením, multifunkční kožený volant, rádio, tempomat, silný naviják na DO, měnič napětí na 220V, pohodlná spací nástavba, osmistupňová automatická převodovka, uzávěrka zadního diferenciálu, hlídání jízdních pruhů, a mnoho dalšího.
Popis: *
Po necelých pěti letech uvolňujeme ze služby naši odtahovku Iveco Daily, jelikož jsme koupili novou celou soupravu. Možno prodat i s vlekem. Celá jízdní souprava i s vlekem je váhově upravena na celkovou hmotnost 7495Kg. (Vlek máme na dvoře také k prodeji). Samotné auto je na celkovou 5000Kg, nosnost 2150Kg. Tažné je sníženo z původních 3500Kg na 2500Kg, ale ze to vrátit na 3500. Nástavba hliníková Jeegger, ložná plocha 570x210cm. Délka nájezdů 221cm. Auto jsme si nechali postavit na zakázku nové v roce 2018 v Iveco Loděnice. Celou dobu s ní jezdí zodpovědně jediný šofér Václav. Nikdy neprodělala žádnou nehodu, pouze při spaní v DE do ni nacouval polský kamioňák. Měnil a lakoval se PP blatník a PP dveře na pojistku. Pravidelný servis dělalo Iveco Lodenice dle servisního plánu. Olej v automatické převodovce a v diferenciálu se dělal dle předpisu. Ve 400000 km jsme nechali dělat velký kompletní servis a na doporučení \iveca jsme nechali dát i kompletně nové rozvody motoru, ve 450000 km dělána výměna oleje v motoru a všech filtrů. Po celou dobu jsme s ní neměli vážnější problém, v záruce se měnilo turbo, dpf filtr a chladič. Veškeré faktury ze servisu k dispozici. Obuto na celoročních pneumatikách se vzorkem 8 mm. Přední maska je opravovaná, nikam jsme nenabourali, ale sama praskla. Doživotně garantujeme původ a najeté kilometry. Odtahovky se nezbavujeme, protože je to krám, ale protrože máme novou soupravu. Jezdíme ročně 120000 kilometrů a dopravu plánujeme na 3 neděle dopředu. Nemáme tedy čas ani na drobné opravy a samozřejmě, že občas nějaká drobná oprava potřeba je. Proto jsme pořídili stejnou novou soupravu, která je již nasazena v ostrém provozu a za tři roky bude zase k prodeji s půl milionem km.
Celá souprava je vhodná na cesty po DE, protože neplatíte mýto, nemáte problémy s policií a bagouny, i s tachogarfem se dá jezdit denně 740Km, řidič se vyspí ve spací nástavbě. Samozřejmě, že není vhodná pro vyvalence, kteří jezdí za jeden den Holandsko tam a zpátky (1500km) s třiapůltunou o nosnosti 1250Kg a naloženým Merglem, který váží 2400Kg a za tím ještě vlek 3500Kg přetíženým pro jistotu také o tunu. Pak se nedivte, že vás při první kontrole bagouni svléknou z trenek a dají vám takového flastra, že si na to budete muset vzít hypotéku. Ty kontroly jsou čím dál tím častější a již nyní se bude posouvat nutnost tachografu od 2700Kg.
S touto soupravou na tuplákách, webastem a spací kabinou zkrátka nejste v německu “lovná zvěř”.
* Výše uvedené texty mají pouze informativní charakter, a protože je píší lidé, vyhrazují si právo udělat drobnou chybu.

Kontaktní osoba pro tento vůz:
Jiří Mayer, tel.: 608 965 069e-mail: info@rakar.cz
Adresa provozovny:
RAKAR, spol. s r.o.
Panina zahrádka 661
270 51 Lužná u Rakovníka